سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من و شیرین کاری هایم

ریاست علمی، شریف ترین ریاست است . [امام علی علیه السلام]

از: علی مامان  سه شنبه 89/12/10  ساعت 11:12 صبح  

آموزش شنا

سلام

حدود یک ماه پیش برامون جشن خودکار گرفتنآفرین و ما شروع کردیم به نوشتن با خودکار.مدرک داشتن من از قبلش استرس داشتم.ترسیدم فکر می کردم نمی شه و نمی تونم با خودکار خوب بنویسم. مامان می گفت خیلی خوبه و می تونی. اما من نگران بودم.

حالا که نوشتن با خودکارو شروع کردم. می بینم بد هم نیست.باید فکر کرد اما وقتی اشتباه می شه دوست ندارم.خسته کننده دارم سعی می کنم خوب و زیبا بنویسم.تبسم

 

چند وقتی بود که می گفتن از طرف مدرسه برامون شنای آموزشی گذاشتن. سه روز پیش با مامان و بابا رفتیم چیزایی که برای شنا نیاز داشتم، مثل مایو، عینک، دماغ گیر و کیف خریدیم.

امروز پنج شنبه 5/12/1389  اولین روز شروع کلاسای شنا بود.مؤدب با سرویس به استخر انقلاب رفتیم. وقتی پیاده شدیم، کیوان می دونست کجا باید بریم. بهمون گفت و با هم رفتیم. وقتی همه ی یچه ها اومدن معلم وزرشمون آقای عبادتی هم رسید.

رفتیم اون طرف، یه چیزی مثل ساعت بود.یعنی چی؟ ولی کلید سرش بود و به مچ می بستیم. کمدو باز کردیم. لباسهامونو درآوردیم، وقتی می خواستیم مایو بپوشیم، یه اتاق مخصوص بود، مایو رو اونجا پوشیدیم و رفتیم دوش گرفتیم که آبش خیلی خیلی داغ بود.گیج شدم توی استخر خیلی حال داد.چشمک توی آب راه رفتیم، گفتن دست از شونه دوستتون برندارید چون می یوفتادیم.

نوبت شیرجه زدن رسید.دهنم آب افتاد وقتی شیرجه زدم یادم نبود دماغ گیرم وصله، از اونجا که پریدم، افتاد توی آب. بعد دورتر و دورتر شدیم از اونجا. هی می رفتیم و برمی گشتیم. گفتن پاتونو بگیرین تو بغل برین زیر آب نفستونو بگیرین. مرحله بعد رفتیم زیر آب فوت کردیم.

تموم که شد رفتیم حموم. من رفتم شامپومو بیارم دیر شد. لباس پوشیدیم و سوار سرویس شدیم و اومدیم.

خیلی خوب بود. من دوست دارم بازم برم.دهنم آب افتاددوست داشتن


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کلاس چهارم
تابستان 1390
آموزش شنا
تجربه ی رفتن به موزه
روزانه های من
[عناوین آرشیوشده]

فهرست


16006 :کل بازدید
11 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


درباره خودم


من و شیرین کاری هایم

لوگوی خودم


من و شیرین کاری هایم

لوگوی دوستان






لوگوی دوستان


لینک دوستان


.: شهر عشق :.
همای سعادت
صدفم چشم به راهتم برگرد
من هیچم
جزیره صداها

اشتراک


 

فهرست موضوعی یادداشت ها


اردو . باغ فدک . تابستان . حضرت سید علاءالدین حسین . دسته گل . ژیمناستیک . قرآن .

آرشیو


آذر 1387
دی 1387
اردیبهشت 1388
آبان 1388
آذر 88

طراح قالب